Kajete kak se svalqt oblegalkite za glava na prednite sedalki na alfa 147 !!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как се свалят облегалките за глава на 147?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Danail_Danov Покажи съобщениеKajete kak se svalqt oblegalkite za glava na prednite sedalki na alfa 147 !!!
-
Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщениеДемонтират се като се разглоби облегалката на самата седалкаа. По-точно се сваля тапицерията. След това ще видиш едни платмасови чопове на тръбичките по които се движи самите подглавници, С една отверка освобождаваш чоповете и всичко излиза нагоре.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Пробвай, но аз по друг начин не успях. Ако има някакъв скрит чалъм, е било доста сложно за мен да го разгадаяЗатуй я съблякох ".... и кат ми се откриииии....."
ПП:Намерих това :
After failing to remove my head rests (156 leather seats) and not finding many definitive answers on here other than you have to take the seat apart, I decided to try all of the methods suggested.
Getting your hand up inside the seat to press the clips is near impossible
Taking the seat apart is too much work if all you want is the headrest off.
I concluded the best way is to...
1. Lift the headrest as high as possible
2. Wrap the rails in a bit of inner-tube (for grip and to protect the plastic)
3. Use mole grips to turn the rails 90 degrees either way
4. Pull the headrest sharply upwards; this may pull it off the rails or the rails out of the seat,
5. If it pulls the rails out of the seat just use your mole grip to wiggle the rail out of the headrest and slot back into the seat, facing the right way.
If they stay in the seat turn them back the right way.
6. Then you can just slot the headrest back on after you have done your thing.Last edited by dobromirski; d.m.y г., 02:31.
Comment
-
Ето какво намерихме с един приятел за свалянето на подгалвници и така успяме да ги свалим, но методът е много груб и завъртането на пиновете на 90 градуса стана с парцал около пина и здраво стискане с тръбен ключ.
Единият подглавник се свали лесно но с другият беше по-трудно.
И колега внимавай с тоя метод, може да счупиш нещо особенно в тоя студ пластмасата става по-чуплива.Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщениеЕто какво намерихме с един приятел за свалянето на подгалвници и така успяме да ги свалим, но методът е много груб и завъртането на пиновете на 90 градуса стана с парцал около пина и здраво стискане с тръбен ключ.
Единият подглавник се свали лесно но с другият беше по-трудно.
И колега внимавай с тоя метод, може да счупиш нещо особенно в тоя студ пластмасата става по-чуплива.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщениеЕто какво намерихме с един приятел за свалянето на подгалвници и така успяме да ги свалим, но методът е много груб и завъртането на пиновете на 90 градуса стана с парцал около пина и здраво стискане с тръбен ключ.
Единият подглавник се свали лесно но с другият беше по-трудно.
И колега внимавай с тоя метод, може да счупиш нещо особенно в тоя студ пластмасата става по-чуплива.
Comment
Comment